665120.jpg

//musiikki: RHCP - Warlocks

Helei! ^__^

En ole nyt kahteen päivään kirjoittanut, kun ei ole oikeastaan tapahtunut mitään. No, ei kyllä tänäänkään hirveästi tapahtunut, mutta kirjoitanpa nyt kuitenkin. n_n

Tämä päivä alkoi vähän tyhmästi. Oltiin suunniteltu Miinan kanssa, että mennään käyttämään meidän koiraa lenkillä. Sanoin siitä äidille, mutta äiti rupesi hirveänä paasaamaan yhtäkkiä, että minunkin pitäisi tehdä jotain töitä kotona, kun en koskaan tee mitään. O_O Kysyin sitten mitä minun pitäisi muka nyt sitten tehdä ja hän sitten käski minun kuoria perunoita. Minä en sitten kuitenkaan ruvennut niitä perunoita kuorimaan, koska minua ärsytti niin kovasti äidin väite siis se, että minä en muka koskaan tee mitään töitä kotona. Minähän teen ainakin kaksi kertaa enemmän hommia entä minun veljeni! D: Lähdin sitten ovet paukkuen kotoa ja otin koiran mukaan. Miina ei sitten päässytkään mukaan, kun Pottu oli saanut nyt omistajan ja se omistaja tulisi hakemaan Pottua jo tänään. Joten kiersin sitten koiran kanssa kahdestaan noin yhden ja puolen tunnin mittaisen lenkin. Kun saavuin kotiin, äiti oli sitten vaihteeksi iloinen siitä, kun olin käynyt koiran kanssa pitkän lenkin, eikä sitten määrännytkään minulle enää hommia.

Äidillä on todella äkilliset mielialan vaihdokset. O_o

Muuten päivä on ollut kiva. Sain postissa eräältä ihmiseltä pienen paketin, jossa oli kirjepapereita, suitsukkeita, pimeässä hohtavia tähtiä, erillaisia papereita ja nauhoja swappailuun ja kaikkea muuta ihanaa. n_n Suitsukkeet olivat aivan erityisen ihania ja tässä poltan juuri persikkan tuoksuista suitsuketta. *n_n*

Tykkäävätkö tänne eksyneet suitsukkeista? >_O

Sitten pääsin käymään myös kaupassa, kun isä meni ostamaan jotain maaleja. Ostin mangaa ja tikkareita. Täällä kaupassa ei kyllä nyt ollut kovin hyvät mangavalikoimat, joten ostin Conanin ja Teiniagentti Lunan, kun oli aivan pakko jotain mangaa saada. n_n''

Rahaa jäi vielä ainakin yhteen mangaan. ^__^

Ää, laitoin viimeksi liian vaikean kysymyksen kirjoitukseeni, kun en itse osaa vastata siihen. Tarkoitan siis tuota: missä näet itsesi kymmenen vuoden kuluttua ja mikä on elämäntilanteesi silloin -kysymystä. ''8> Hm, mitäköhän tuohon nyt sanoisin? No, olen silloin 24 vuotias, joten varmaan ehkä opiskelen jotain ja toivottavasti siihen mennessä olen oman kämpän sentään saanut. Siellä kämpässä minulla on sitten eläimiä (ainakin kissa, lisko ja akvaario 8>), joita hoitelen. Ja toivottavasti se asunto on sitten ei-Ylikiimingissä. n_n'' Muuta en osaa hirveästi vastata, kun en edes tiedä minne menen opiskelemaan yläasteen jälkeen ja sellaista. Mut mut eläinlääkäriksi vielä ainakin tällä hetkellä haluaisin. En muista olenko jo maininnut siitä, mutta kuitenkin eläinlääkäriksi. <3

Niin, Pottu on sitten saanut uuden kodin. Toivottavasti sillä on siellä mukavat oltavat. Tulee kyllä ikävä sitä. ;;___;; Se oli niin söpö ja ihana ja hassu pikkuinen pallero. n_n<3

Eikääääh, meillä oli kokonainen rasia vielä eilen jääkaapissa viinirypäleitä ja nyt ne kaikki on syöty ja minä en saanut yhtään! O_O

Äiti ja isä on ihan possuja. >______<

Heh, muuten mitä lempiruokia täällä käyneillä on? Jos on jotain erikoisempaa ruokaa, niin reseptejä? n_n Itse tykkään kalasta. Erityisesti pannulla paistettu hauki on herkkuani. Ja ja äiti on joskus tehnyt jotain broileri-ohra-riisi-persikka-vuokaa (ei se tainnut olla ihan tuon nimistä n_n'') ja se on ollut kyllä todella hyvää myös. <3

Sitten tykkään erityisesti viinirypäleistä, banaanista ja aamupalajuustosta. 8> Ja juomista tee on parasta, erityisesti jäätee. *n_n*

Nyt pitää pian mennä suihkuun, joten lopettelempa tähän. Kiitos kaikille ihanille ihmisille, jotka ovat lähettäneet kommenttia ja kommentoida saa edelleenkin. >_O