657067.jpg

Hei moi vaan!

Tämä on nyt minun ensimmäinen kirjoitukseni tähän blogiin *aplodeja* joten siis kerron hieman itsestäni näin aluksi. Näiden kirjoitusten aikana luultavasti sitten tutustut minuun paremmin. n_n

Olen siis Saila niminen tytsy. Netissä liikun usein nimi merkillä Fliori tai Flio. Minua saa siis kutsua Sailaksi, Flioksi tai vaikka Pekaksi (niin kuin eräät tekevätkin). ^__^''

Asun Ylikiimingissä, joka on pieni käpykunta lähellä Oulua. Olen syntynyt kolmaskymmenes päivä joulukuuta vuonna 1992 eli olen siis tällä hetkellä 14 ja puoli vuotta vanha.

Sitten harrastuksia: musiikki, manga ja anime, swappaus, eläimet ja lukeminen ja kirjoittaminen.

Musiikki ei ole minulle oikeastaan harrastus vaan se on elämä. En voisi oikeastaan olla päivääkään ilman musiikkia. Minä kuuntelen musiikkia ja soitan sitä. Joskus laulankin, mutta se ei ole hienon kuuloista. :---D Mut mut lempibändini on ehdottomasti Red Hot Chili Peppers! Minulla on niitten kaikki studioalbumit ja sitten vielä muutama kokoelmalevy eli yhteensä minulla on niitä vissiin 12. Minun mielestäni kaikki siinä bändissä ovat aivan parhaita soittajia ja Anthony tietysti paras laulaja ja niillä on aivan älyttömän hyviä biisejä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Joskus vielä olisi haaveena, että osaisin soittaa yhtä hyvin kitaraa kuin John Frusciante. n_n Minä siis soitan kitaraa. Olen käynyt kitara tunneilla nyt puoli vuotta ja syksyllä jatkuu taas. Tällä hetkellä kitarastani on kieli poikki. 8'< Toivottavasti saan pian uuden kielen! Ja sitten soitan myös aika paljon sähköurkuja ja koulussa soittelen kitaran lisäksi bassoa ja rumpujakin olen kokeillut ja sitten tietenkin jtn. nokkahuilua ja semmosta. Ai juu, vielä kyllä voisi siitä minun musiikkimaustani vähän kertoa. Muita hyviä bändejä ovat ainakin: Green Day, Nirvana ja Korn. Suomalaisista bändeistä suosikkini on Zen Café. Lisäksi tykkään myös japanilaisesta musiikista, erityisesti j-rockista. Yhtään levyä en japanilaisilta bändeiltä omista, mutta toiveissa olisi ainakin Dir en Greyn levy!

Ja sitten japsumusiikin kautta mangaan ja animeen! 8---D Olen nykyään täysin hurahtanut erityisesti mangaan. On niin mahtavaa lukea hyvin piirrettyä ja ajateltua sarjakuvaa. Nautin siitä kovasti. Sama juttu animen kanssa. Mangoista luen kyllä enimmäkseen vain suomennettuja, kun olen aika huono kielissä, niin ei jaksa sitten ruveta suomentamaan. Mut kyllä nykyjään on onneksi ruvennu tulemaan tosi paljon mangaa suomeksi ja se on aivan mahtavaa!

Sitten swappailusta. Sitä olen kohta vakituisesti harrastanut vuoden ja se on sellaista askartelua. En jaksa ruveta sitä tarkemmin selittelemään, mutta siitä löytyy tietoa esim. Swapparit Foorumilta!

Seuraavaksi eläimet. Meillä on täällä kotona Riku niminen harmaa norjanhirvikoira ja rakastan sitä älyttömästi. ^__^<3 Muutenkin tykkään hirveästi kaikista mahdollisista eläimistä ja kaikista eläinaiheisista harrastuksista. Joskus kävin ratsastamassakin vakituisesti. Hevosista kyllä tykkään vieläkin, mutta ei se ratsastus niin enää paljoa kiinnosta. Sitten koulussa hoidan sitten ysiluokan ajan koulun akvaariota. Se on kivaa puuhaa. n_n Ja ja eläinlääkäriksi isona haluaisin!

Ja lopuksi lukemisesta. Luen aikas paljon vaikka en ole mikään nopea lukija. Mangojen lisäksi luen erillaisia nuortenkirjoja ihan laidasta laitaan, mutta fantasia erityisesti kiinnostaa. On aivan älyttömän ihanaa illalla ennen nukkumaan laittoa kääriytyä peittoihin ja lukea jotain hyvää kirjaa. Lukiessa sitä vajoaa aivan omaan maailmaansa ja minä rakastan sitä. Tykkään myös kirjoitella omia juttuja. Erityisesti runot on minun juttuni. Ehkä tännekkin joskus joitain runoja? Ken tietää. >__O

Juu, heh. Tässä tuli nyt vähän tietoa Sailasta. 8---D

Hei, olisi muuten aivan mahtavaa sitten saada joskus kommentteja *winkwink* ja käyn kyllä sitten mielelläni myös sinunkin blogissasi lukemassa ja kommentoimassa kirjoituksiasi, jos vain osoitteen muistat antaa. n_n