657052.jpg

//musiikki: RHCP - By the Way

Saila on täällä taas! n_n

Olin kuulkaas rippileirillä ja tulin maanantaina takaisin. Nyt sitten ajattelin tulla tännekkin leiristäni kertoilemaan.

Siellä oli siis todella hauskaa ja kivaa. Olimme siis jossain Rokuan leirikeskuksessa. Siellä meillä oli kolme taloa majoittumista varten: 2 tyttöjen taloa ja 1 poikien talo. Minä nukuin yhdessä huoneessa Miinan, Niinan ja Saanan kanssa. n_n Meillä oli kyllä erittäin järkevät jutut esim. “ei oo pähkinöitä” ja “rahka on hyvää”. Että joo. 8’’D Päivisin meillä oli yleensä ainakin kaksi kaksoistuntia. Meinasin usein nukahtaa sinne. Vitsi, minua ei koulussakaan ollut koskaan väsyttänyt niin paljon kuin siellä tunneilla. ^__^’’’ Sitten siellä syötiin 5 kertaa päivässä: aamupala, lounas, päiväjuoma, päivällinen ja iltapala. Jei, päiväjuoma oli paras. ; D Ja illalla meillä oli yleensä jotain leikkejä tai sitten muuta iltaohjelmaa. Minusta ne leikitkin oli ihan kivoja, vaikka Miina, Saana ja Niina eivät niistä tykänneet. “Täältä me tulemme poneillamme” ja “iso musta kissa istui ikkunalaudalla” soivat vieläkin päässäni. ^__^ Sitten oli myös sellainen jutska, että jokainen sai oman sydämmen ja siihen laitettiin oma nimi ja se sitten kiersi jokaisella ihmisellä siellä ja siihen piti kirjoittaa jotain positiivista siitä ihmisestä kenen sydän se oli. Älysittekö? n_n’’ No, minulle kirjoitettiin tämmösiä:

- mukava
- kiva
- ; D
- miellyttävän mainio
- rauhallinen kaunis tyttö <3
- kaunis
- kiva
- mukava 
- ok 
-  hiljainen
- soma 
- rauhallinen ja mukava :) 
- kiva
- rauhallinen, kaunistelija :)
- rauhallinen
-  joo
- kiva :D
- mukava
- hiljainen
- kiltti
- kiva
- ihana

- pöö
 
- ihq
- kiltti ja ihana <3 
- ok 
- rauhallinen 
- jou
- ihana <3
- kiva
- jippa juu
- kiva :)


- kiltti 
- moi :)
- söötti <3
- rauhallinen nätti tyttö :) 
- pekka-sika <3
- kiva :)
- kiva 
- rauhallinen 
- Rauhallinen ja aina kiltti kaikille :>
- hiljainen 
- kiva
- ok
- <3 rakas

Ehe, oli pakko kirjoittaa kaikki. 8 D Ja tuo Pekka-sika tuolla on sitten lempinimeni. Älkää kysykö miksi, mutta Niina lisäsi sen sinne jälkeen päin. Mut mut kuten noista huomaa olen aika tämmöinen rauhallinen ja joskus jopa hiljainenkin. Yleensä ystävien seurassa kuitenkin minua ei heti ensimmäiseksi välttämättä voisi hiljaiseksi kuvata. n_n

Muttah siis ihan huippu leiri oli. Olisin voinut olla siellä ehkä pitempäänkin. >_O

Ja muuten sitten tuon leirin innoittamana ja muutenkin olen ryhtynyt kasvissyöjäksi. Siellä siis kävi Animaliasta muutama tyyppi, jotka sitten selitti näitä eläinsuojelu juttuja ja nyt sitten ainakin siis kokeilen kasvissyöntiä. Maitoa ja munia kuitenkin syön, joten olen kai sitten lakto-ovo-vegaani tai jotain?

Mut mut onko tänne eksynyt muita vegaaneja? Mitä mieltä olette kasvissyönnistä ja eläinkokeista ja sellaisista?

Ja ai joo, kävin eilen parturissa. Nyt minulla on otsatukka. n_n Hiukseni ovat väriltään tälläiset ruskeat tai niissä on aika paljon ruskean eri sävyjä. Sitten niitä on leikelty vähän kerroksittain ja pisimmät hiukset ovat melkein olkapäille ulottuvat. Nyt ainakin olen vähän aikaa tyytyväinen tähän tyyliin. n_n

Kertokaa teidän hiuksistanne? Millaiset hiukset haluaisit itsellesi, jos saisit valita ihan millaiset tahansa?

Hih, mutta minä nyt tästä häivyn. 8 D