699333.jpg

//musiikki: Laakso - Avara maa

Hellurei!

Jeeeeah, pääsen Miinalle yöksi, kun porukat menee Kuusamoon ensi viikon viikonloppuna! Saatoin mainita siitä jo ehkä aikaisemminkin, mutta välissä oli silleen etten pääsekkään ja nyt sitten kuitenkin pääsen.

Sitä olenkin tänään koko päivän hehkuttanut. *n_n*

Ja hoh, isä aikoo hommata kannettavan tietokoneen ja sitten saatais myös vihdoin laajakaista. Tämä kone joka meillä nyt on on ihan romu ja tässä on vielä käyttöjärjästelmänä (onko se tuon niminen? n_n'') Windows 98. ''8 D

Mutta joo, tänään en ole oikeastaan mitään erityistä tehnyt. Askartelin, olin ulkona ja söin popcorneja. n_n Oli ihan kivaa. Paitsi se ei ollut kivaa, kun Samuli (veljeni) potkaisi jalkapallolla minua päähän. X___x Auts, se sattui.

Mutta minä haluaisin maiharit. ^__^'' Tällä hetkellä minulla ei ole paljon sopivia kenkiä tai oikeastaan minulla on vain yhdet hyvät kengät, minun converset ja niistäkin lähtee pian pohjat irti. Maiharit olisivat aivan ihanat ja ne olisivat myös kestävät. No ehkä nyt kesällä ne olisivat liian kuumat, mutta kuitenkin.. <3

Hei, kertokaa tekin teidän kengistä? 8 D Itse tykkään kengistä todella paljon ja niitä on aina kiva ihan vain katsellakkin kaupassa. n_n

Voi eeei, haluan ihan liikaa kyllä kaikkea. ^__^'' Nytkin nuo maiharit ja sitten digikamera ja se uusi tietokone ja laajakaista ja uusia vaatteita ja levyjä ja mangaa ja ja liikaa kaikkea!

No, mutta saahan sitä aina haluta, mutta kaikkea ei siltä voi saada. >_O

Ööm, minulla oli kyllä jotain muutakin kirjoitettavaa, mutta en enää muista mitä. ''8 D

Juu, joten lopettelempa sitten tähän. n_n

Ja kiitos vielä uusille halaajille! *isohali* ^__^<3